Bona tarda!
El dimecres passat
vam tenir una reunió amb el nostre tutor, i també coordinador de batxillerat,
Joan Albert. Aquest a ens va servir per poder modificar l’índex i aproximar-lo
cada vegada més al que volem que figuri en el treball de recerca. Vam canviar
l'ordre d'alguns punts, però per el que ens va dir ell està bastant
detallat.
Aquesta setmana l'hem
aprofitat per avançar la part teòrica del punt d’història on parlem de les
diferents etapes per les que ha passat la publicitat. A més de finalitzar el
punt del pensament creatiu.
Fa temps vam veure un documental de la
cadena TV3, titulat "No pensi, compri!" on parlaven del neuro-marketing, i de com les empreses
manipulaven el cervell dels consumidors
a través de la publicitat. Aquest documental a més de servir-nos com medi per
agafar informació del tema, també va ser una de les causes per les que vam escollir aquest tema pel nostre
treball. Aquí us ho deixem perquè vosaltres també ho pugueu veure: No pensi, compri!
Fins la setmana que ve!
Fins la setmana que ve!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada