diumenge, 13 d’octubre del 2013

Segona setmana

Una setmana més...

Durant aquests dies hem continuat avançant la part teòrica, ens hem centrat en desenvolupar el punt del pensament creatiu relacionant-lo amb la psicoanàisi i la publicitat.


Hem seguit les indicacions del tutor i hem detallat més el índex que fins ara el teniem molt general encara que no tenim clar que aquest hagi de ser el definitiu ja que a mesura que anem completant el treball ens sorgeixen noves idees i diferents maneres de fer-ho, en tot cas, així es com el tenim actualment:

 
1.      La comunicació humana.
1.1.   Procés de comunicació.
            1.2  . La publicitat com a procés de comunicació.
2.      Què es la publicitat?
3.      Història i filosofia de la publicitat (ETAPES).
3.1.   Primera etapa: el producte novetat. (1860-1880)
3.2.   Segona etapa: el producte és el millor. (1880-1990)
3.3.   Tercera etapa: la redacció argumentativa. (1900-1925)
3.4.   Quarta etapa: la Reason Why. (1925-1960)
3.5.   Cinquena etapa: L’USP. (1945-1960)
3.6.   Sisena etapa: el boom de la psicologia. (1960-1975)
3.7.   Setena etapa: la imatge de marca. (1975-1985)
3.8.   Vuitena etapa: la personalitat de marca. (1895-1995)
3.9.   Novena etapa: la reputació de marca. (1995-2000)
3.10. Desena etapa: la marca xarxa. (2000-...)
4.      Diferents tipus de publicitat.
5.      Noves tendències del llenguatge publicitari
6.      El pensament creatiu
6.1     La creació publicitària
7.      Diferents medis publicitaris. (TV, Internet, radio, revistes...)
8.      El llenguatge publicitari
9.      Estratègies i tàctiques.
10.  L’inconscient psicològic
10.1   El concepte d’inconscient
11.  ¿Som conscients de tot el que percebem?
11.1   Percepció subliminal
11.2   Transmissió y experiència del que percebem
11.3   Percebem més del que recordem
12.  Influx de la estimulació subliminal en la experiència conscient.
12.1   Factors preconscients en la percepció
12.2   Efectes subliminals en les imatges ambigües
13.  Estimulació subliminal y necessitats humanes.
13.1   Necessitats humanes i comportament
13.2   Subestimulació y necessitats
13.3   La motivació sexual humana
13.4   Subestímuls y revolució sexual
14.  ¿La propaganda subliminal pot generar transtorns de conducta?
14.1   Propaganda oculta


Per altre banda, estem buscant telèfons d'alguna agència publicitària que ens pugui ajudar a resoldre els dubtes que ens vagin sorgint al llarg d'aquest mes i hem trobat una a Barcelona. Esperarem a estar una mica més informades del tema i trucarem per veure si estan disposats a col·laborar.

Fins a la propera entrada!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada